Blog Frank Naert

dinsdag, juni 06, 2006

En nog eens over parkeren

Nog een verhaal, ik krijg er maar niet genoeg van. De Graaf d’Ursellaan, ter hoogte van Café Sportwereld (nog eventjes): ik wil een parkeerticket nemen, maar zie dat de automaat defect is. Op het schermpje staat, “defect, gelieve een andere automaat te gebruiken”. Nog eens goed gekeken en wat zie ik: onder het schermpje hangt een plaatje met daarop de tekst: “bij defect, parkeerschijf gebruiken”. Ik stond dus voor een dilemma: op zeker spelen en een ticket bij een andere automaat gaan halen, of de parkeerschijf. Met mijn slecht karakter koos ik voor het tweede. Het was goedkoper en misschien hoopte ik wel op een bezoekje van de parkeerwachter zodat we een leuke discussie zouden kunnen voeren. Dat genoegen was mij evenwel niet gegund. Feit is dat de tegenstrijdige info op de automaat weer niet van aard is om veel sympathie op te brengen voor het parkeerbeleid.